2011年12月8日星期四

被 惹 火









我 应 该 改 名 叫 衰 少 。
最近负面情绪找上门,迟早笃定看心理医生,




找碴儿来闹。


都 什 么 时 间 了 ?

处事情可以成熟些。
不要那么幼稚,好吗?



鸡蛋里挑骨头
骨头里挑石头

倒不如把头撞豆腐吧。



事情发生了就发生了
你要骂你要喊你要怎么样?
事情可以到回头吗?

不是没有阻止,而是这是大家的决定。
既然决定了又延伸其它问题。

难道把所有问题推到去领导者的身上?

我很难过。
曾经这样的事情就发生在自己的身上.
是的,我是背负着领导者光荣的身份。
可是在这同时,我扛完了所有的黑锅。
好事永远没有轮到我,坏事永远找我上门。


甚至,我会怀疑自己真的有能力办到吗?
不是说我容易被动摇,
而是人生攻击伤得久了从来没有说出口或疗伤
我真的越久越伤。


对不起,我也是人。
这是最后一句尊重你说的话。


感谢大家的互相开枪,让我学会很多东西。
究竟谁是为谁好?或是为什么好?

如果没有一个人愿意配合的话,就算大家都是天才。
结果还是天兵啊!



没有放手,大家不会学会如何防守。
没有祝福,所有成果也一样好不到那里。


所以,生气归生气!
坏情绪归坏情绪!


我们还是要把事情要办好。

1 条评论:

阿 Chan 说...

I wish I were there to support you my friend. To the ones who're reading this and knowing who you are, please. Please think twice before you speak. Think twice before you act. And think twice before you make a fool out of yourself. This is not a place to throw angry comments at each other, but enough is enough.

A gentle reminder : we're all humans. They say horses have longer hearts in proportion to their brains, and see how gentle these creatures are. We're suppose to be the greatest creatures but see, shit happens among us too. If you don't speak with your brain,do consider speaking with your heart.

No hard feelings peeps.